Dag 1

2 augustus 2018 - Amman, Jordanië

Hoi iedereen,

Jaa we zijn aangekomen in Jordanië. Onze reis is erg voorspoedig gegaan. We hebben geen problemen gehad gedurende de reis. Op het vliegveld in Jordanië stonden we alleen in de verkeerde rij voor de visa, tussen de vrouwen in boerka's en mannen in djellaba's. Uiteindelijk na lang wachten zijn we na wat instructies naar de juiste rij begeleidt en veilig in de aankomsthal aangekomen. Daar werden we opgewacht door Jonathan (onze lokale partner) en wat mensen van de Grace Church. Toen we in de auto zaten viel ons meteen op dat Amman een mega stad is. Vanaf het vliegveld reden we eerst door mooie wijken met chique panden. Zelf verblijven wij in het conservatieve oosterlijke deel van de stad. Hier wonen veel moslims. We verblijven in een kerkje met allemaal eigen kamers. We waren allemaal super moe en zijn snel naar bed gegaan. Nadat we allemaal lagen lag Rikkert al snel met Jesse in een bed omdat hij "mega" kakkerlakken had gespot en bang was. Ze hebben de hele nacht in een bed geslapen. Als dat geen teambuilding is. Auke vond die beesten ook maar eng.

2 Aug
Na een overheerlijk verzorgd ontbijt met hummus, Joek (ofzoiets), fallaffel, en een soort pita broodje was het tijd voor een meeting met de lokale staff. We hebben alles doorgesproken, en elkaar beter leren kunnen. Toen was het tijd voor lunch! Shoarmaachtige schotel met van alles en nog wat. Nu gaan de girls shoppen op de lokale markt en mannen hebben mannencafe. Morgen weer een update

Ma'salma

1. Jeroen te Loo:
    2 augustus 2018
    Fantastisch om te lezen en jullie zo een beetje te kunnen volgen. Heb een mooie, inspirerende tijd samen met de mensen die jullie ontmoeten! X
  2. Opa en Oma Bos:
    2 augustus 2018
    Heb het fijn met elkaar.
  3. Oma Oostwoude:
    2 augustus 2018
    Leuk om jullie zo te kunnen volgen.
  4. Judith - Livingstone:
    3 augustus 2018
    Haha, dat is het beste ontbijt!!! Geniet van jullie tijd (alle geweldige maaltijden) en heel veel succes en zegen!
  5. Paul:
    3 augustus 2018
    Kakkerlakken mogen daar blijven. Verder vooral mooie herinneringen maken en straks meenemen! Groetjes!